یادداشت 28 تیر 1394

تمرینات بولدرینگ بعد از وقفه­ای که به مناسبت لیالی قدر داشت ، دوباره از سر گرفته شد و کار نجات در ارتفاع رو در دستور کارم قرار دادم. اصولا" از کارهای تکنیکی و فنی مرتبط با کوهنوردی و سنگنوردی خوشم میاد و سعی میکنم اونها رو بخوبی فرا بگیرم. بعد از ماه مبارک این برنامه­ها بمدت حدود 4 ماه (تا سرد شدن هوا) در ایستگاه 12 با جدیت خیلی بیشتری ادامه پیدا میکنه. چهارشنبه هفته گذشته ، آخرین برنامه این تمرینات در ماه رمضان بود. صرف افطار در کنار اعضای خانواده و دوستان ، از جمله قسمتهای جذاب برنامه­های رمضانی گروه کوهنوردی و سنگنوردی کارکنان شهرداری اصفهان است.

 

تغذیه رمضانی امسالم خیلی بی نظیر بود و باعث شد بدون هیچ مشکلی وزنم رو چند کیلو کم کنم. در وعده افطار همیشه نون و پنیر و سبزی و چای و خرما مصرف کردم و آخر شب هم قدری میوه. اما غذاهای سحرم از اول تا آخر ماه مبارک به این ترتیب بود:

نیمرو (روزه­ی پیشواز)

  1. لوبیا پلو

  2. کوک سبزی

  3. خوراک لوبیا سبز

  4. عدس پلو

  5. حلیم بادمجان

  6. ترشی شامی گیلانی

  7. عدسی

  8. آلبالو پلو

  9. (روز نهم ماه مبارک بدلیل صعود به قله شاهین روزه نبودم)

  10. شامی

  11. تاس کباب

  12. چلو گوشت

  13. خوراک لوبیا چیتی

  14. چلوکباب (افطار مهمان گروه کوهنوردی سید الشهداء بودم و این غذای افطارم بود و بنابراین سحر نون و پپنیر و سبزی خوردم)

  15. کوفته آدانا

  16. چلو و خورش قورمه سبزی

  17. نون و طالبی

  18. تتالی

  19. پلو و خورش قیمه

  20. املت

  21. ماکارونی

  22. کوکی هویج و سیب زمینی

  23. خاگینه

  24. پلو و خورش کدو

  25. آب دوغ خیار

  26. کوفته شانسی

  27. نان و انگور

  28. کله پاچه (مهمون بودم و این غذای افطارم بوم و سحر به خوردن کمی آب و کمی هند,انه بسنده کردم)

  29. عدس پلو (این غذا بنا بود ماش پلو باشه که غذای تکراری نخورم اما اشتباهی شد ؛ ولی من به همون نیت ماش پلو خوردم!)

  30. پلو و خورش فسنجان

    در طول 31 روز ، فقط 10 بار برنج مصرف کردم و نون رو عمدتا" در موقع افطار میخوردم. تلاش میکنم بعد از ماه مبارک نیز برخی اصول تغذیه­ای فوق رو کماکان رعایت کنم ؛ از جمله کم کردk مقدار مصرف نان ، و مصرف برنج در هر سه روز یک مرتبه

     

/ 0 نظر / 76 بازدید